..life is a canvas,get my crayon & bunchos and brushes,and paint it colorful..

Monday, May 25, 2009

bile anda rasa bosan...

bile anda rasa bosan
siapakah manusia yg akan anda cari??
utk aku,aside beskut yg rsnye dh pnt thp karma nk lyn aku
( terpakse lyn sbb dh name pun makwe..ahahaha)
aku pilih adik kesayangan ku utk ms ini
jeng jeng jeng!!!





nour fadhilah abdul hanan!!!

tepuk2!!!
yeeeee!!!


hahaha..
teguhkan la hatimu ye adik ku
musim2 exm ni mmg thp kesengalan/ke"cun"nan akk mu ini
ter lebey lebey thpnye
so lyn kn je la ye..

kekekeke...


owh,aku ade adk lg sorg..tp die tu xble hrp.bahaye baek dgn die.
kecik2 dh kaki kikis.dulu2 die kikis aku bli bkln gegula die.
dh bsr sket die kikis mntk bli barbie plak.skrg dh pndi mntk hp,psp,baju
dan seangkatan dgn nye..and aku pun dgn sengal nye selalu je nk blikn.
syg la kunun...cet,tak tau di sblk muke cutenye itu,ade kesotongan yg tersembunyi.
blk ni kene teguhkn ati!jgn lyn bdk sotong tu!fight-ooo!!



p/s: ko xnk lyn,angh xnk bwk blk buku cite!
owh..seronoknye jd akk ni...>_<

2 comments:

Q said...

entri untuk sepupu tercinta xde?

nadia.H said...

sape kazen tercinta?sape?sape???